Nordijska hoja

Zakaj izbrati nordijsko hojo?

Tek in treking

Vsi vemo, da je hoja najbolj naravno gibanje človeka. Tako seveda ni nič čudnega, da je njena nadgradnja, ki sliši na ime nordijska hoja, po svetu in pri nas čedalje bolj priljubljena. Ste vedeli, da se z nordijsko hojo ukvarja že več kot 6 milijonov ljudi? To lahko pripišemo prav temu, da je primerna za vsakogar, ne glede na starost ali letni čas. Pa še poceni je.

Nordijska hoja je veliko več kot le hoja s posebnimi palicami. Je namreč idealen način, kako poskrbeti za svoje zdravje in dobro počutje. V čem se razlikuje od navadne hoje? Kot smo že omenili, za nordijsko hojo uporabljamo posebne palice, s katerimi obremenimo tudi zgornji del telesa. Seveda moramo palice znati pravilno uporabljati.

Vse prednosti nordijske hoje

Hoja s palicami je ena od tehnik hitre hoje, a je od navadne hoje kar 3-krat bolj učinkovita. Strokovnjaki so ugotovili, da pri njej sodeluje kar 90 % vseh mišic v telesu. Za primerjavo naj napišemo, da pri navadni hoji sodeluje le 50 % mišic.

Nordijska hoja za starejše
Nordijska hoja predstavlja odlično obliko redne aktivnosti tudi za starejše.

Pri nordijski hoji torej porabimo kar od 20 do 40 % več energije, zato tudi bolj uspešno izgubljamo odvečne kilograme. Poleg tega palice pomagajo izboljšati našo stabilnost in ravnotežje pri hoji, poraba kisika je višja, dejavne pa so tudi mišice ramen, rok in hrbta. Zato nordijska hoja pripomore k sproščanju napetosti v vratu in predelu ramen.

Naj vam naštejemo še 7 dodatnih prednosti:

  1. Nordijska hoja je povsem varna in celovita oblika telesne aktivnosti. Izvajamo jo lahko v različnih letnih časih.
  2. Primerna je tako za staro kot mlado. Pri tem se vam ni potrebno ozirati na to, kakšna je vaša telesna pripravljenost, saj vadbo prilagajate svojim sposobnostim in svojemu tempu.
  3. Nordijska hoja je posebej priporočljiva za ljudi, ki imajo težave s sklepi, ter za tiste, ki jih mučijo srčno-žilne bolezni.
  4. Za njo ne potrebujete drage in zakomplicirane opreme. Vse, kar morate imeti, so ustrezna oblačila, kakovostna obutev in posebne palice.
  5. Nordijska hoja je zelo učinkovita za rehabilitacijo po takšnih in drugačnih operacijah ter poškodbah, po možganski kapi in boleznih hrbtenice.
  6. Predstavlja idealno aerobno vadbo ter učinkovit kondicijski trening.
  7. S takšno vadbo se preprečujejo bolezni sodobnega časa, kamor štejemo raka, srčno-žilne bolezni, sladkorno bolezen, osteoporozo ipd. Uspešno odpravlja tudi posledice stresa.

Nordijska hoja je torej odlična aerobna vadba, s katero si boste bistveno povečali telesno zmogljivost, poleg tega pa še vzdržljivost, ravnotežje ter kondicijo. Nenazadnje bo vaše splošno počutje boljše, saj boste lahko uživali v družbi drugih ljudi, seveda pa tudi v lepotah narave.

Dodaj odgovor