
Kupiti kolo v fizični ali spletni trgovini?
V tem hipu vam je za nakup kolesa na voljo toliko vrst koles kot še nikoli poprej. Ob izbiri novega kolesa se vam bo tako zagotovo porodilo kar nekaj pomembnih vprašanj. Vsekakor je najpomembnejše vprašanje, katero vrsto kolesa izbrati. Slej ko prej pa se boste vprašali še, ali kolo kupiti v fizični ali morda raje kar v spletni prodajalni.
Če ste morali v preteklosti kolesa izbirati v velikih športnih trgovinah, ki so bile verjetno zasičene s kupci, si jih danes predčasno lahko ogledate tudi na spletu. To je velika prednost, saj omogoča preudarnejši in hitrejši nakup. Fizična in spletna trgovina pa gresta lahko tudi z roko v roki. Vprašanje pa je, na katerem mestu se boste odločili za končni nakup kolesa.
Prednosti in slabosti nakupa kolesa v fizični trgovini
Zagotovo je največja prednost nakupa kolesa v fizični prodajalni ta, da vam ob strani ves čas stoji izkušena ekipa strokovno podkovanih prodajalcev. Pomagajo vam lahko z zelo koristnimi nasveti, za katere morda slišite prvič. Obenem se na izbrano kolo mirno lahko usedete, z njim naredite vsaj en krog, določite pravo velikost ter podobno.

Še ena od pomembnejših prednosti nakupa kolesa v fizični trgovini je, da vam prodajalci na mestu nakupa za večino koles ponujajo možnost kolesa po meri. Četudi vam tisti hip kolesa ne nastavijo po točno želenih merah, se lahko kasneje kadar koli vrnete v prodajalno. Zaposleni vas bodo veseli in poskrbeli za ustrezne nastavitve.
V fizični prodajalni boste morali za izbrano kolo najverjetneje odšteti nekaj denarja več, kot pa če bi ga kupili na spletu. To je zagotovo ena od največjih slabosti. Prav tako ni nujno, da so zaloge v fizični prodajalni večje kot v spletnih. In ne nazadnje; v fizični prodajalni s kolesi se lahko znajdete v veliki množici kupcev. To vam lahko vzame kar nekaj časa in dobre volje.
Prednosti in slabosti nakupa kolesa v spletni prodajalni
Kolo v spletni prodajalni v osnovi lahko nakupujete na dva načina. Kolo lahko naročite neposredno od proizvajalca ali pa ga kupite preko posrednika. Proizvajalci koles imajo v vsaki državi, kjer se prodajajo njihovi izdelki, praviloma svojo ekipo za tehnično in garancijsko podporo.
Na voljo so vam tudi spletne trgovine z lastnimi blagovnimi znamkami koles. Na spletu lahko najdete nekatera prodajna mesta s posebnimi, ekskluzivnimi ponudbami nekaterih proizvajalcev. Večina spletnih trgovcev s kolesi v spletnih prodajalnah prodaja kolesa iste blagovne znamke kot v svojih fizičnih trgovinah. Praviloma pa na spletu stare modele prodajajo po ugodnejših cenah.

Ne glede na to, kje na spletu boste kupili novo kolo, je jasno, da boste za manj denarja lahko dobili kakovostno in lepo kolo. Vsekakor pa pri nakupovanju kolesa z domačega naslonjača obstajajo tudi slabosti. Kolesa, ki ga boste naročili, pred nakupom ne morete vedno preizkusiti. Manj težav boste imeli, če vrsto kolesa dobro poznate že od prej in natanko veste, katera velikost je najustreznejša za vas. Še ena od slabosti spletne prodaje pa je povezana z garancijo ter popravili. Fizična trgovina je na tem področju v prednosti.
Ste se že odločili?
Morda so vas prednosti in slabosti obeh vrst trgovin nekoliko zbegale. Če ste kolesar začetnik in o kolesih na sploh nimate kaj dosti znanja, je bolje, da se odločite za nakup v fizični prodajalni. Tam vas bodo pri nakupu spremljali strokovnjaki s številnimi uporabnimi nasveti.
Če ste izkušeni kolesar, ki ima za seboj že več nakupov koles, si lahko privoščite tudi spletni nakup. Še najbolje pa je, da obiščete obe trgovini, če vam je to seveda na voljo. Najprej obiščite spletno prodajalno, v njej izberite nekaj finalnih vrst koles, nato se odpravite v fizično prodajalno s kolesi. Enako dobro se lahko obnese tudi v obratnem zaporedju. Najprej obiščite fizično prodajalno, preizkusite nekaj modelov, nato se odpravite domov, kjer vse skupaj prespite. Naslednji dan pa zase z le nekaj kliki naročite najustreznejše kolo.
Izjemno veliko pa je nenazadnje odvisno tudi od vaših izkušenj s ponudnikom. Morda ste pri določnem spletnem prodajalcu koles že kdaj nakupovali; preko spleta ali pa v živo. Ker ste bili z nakupom več kot zadovoljni, si je ponudnik priboril vaše veliko zaupanje. Ker ga sedaj dobro poznate, imate njegov kontakt, spletni naslov, telefonsko številko, … in tako nimate težav, da kolesa pri njem ne bi naročili kar prek spleta.